CONDITII RETURNARE
1. RETURNAREA PRODUSELOR – ACHIZITII PERSOANE FIZICE:
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative: Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile, cu folia de protectie display fata/spate sau husa protectie din plastic nedeteriorata,etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri,folii sau huse protectie lipsa, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data primirii produsului.
Conform Art. 11 al OUG 34/2014, “Inainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire decizia sa de retragere din contract” folosind una din variantele mai jos prezentate :
a) Forumularul de retragere – se va transmite numai prin e-mail – produsele se pot returna dupa confirmarea din partea companiei .
b) orice alta declaratie neechivoca în care va exprimati decizia de retragere din contract.
2. RETURNAREA PRODUSELOR – ACHIZITII PERSOANE JURIDICE:
În cazul persoanelor juridice (sau a tuturor asociatilor, organizatilor, societatilor, PFA , CMI , etc., care sunt înregistrate în baza unui cod fiscal), nu se aplica termenii mentionati in prezenta politica de returnare , prin urmare acesti profesionisti nu beneficiaza de posibilitatea returnarii produselor comandate, pot avea ca si avantaj doar verificarea produsului la livrare prin optiunea verificare colet , moment in care trebuie sa se asigure de faptul ca produsul este in stare perfecta .
3. NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
– Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi sau care nu respecta termenii de garantie;
– Produse care nu respecta termenii certificatului de garantie;
– Sisteme PC, laptopuri, ultrabookuri, servere cu sisteme de operare preinstalate, care au suferit modificari la sistemele de operare iar acestea nu se pot aduce la starea initiala (reinstalarea unor alte sisteme de operare, coruperea acestora din pricina utilizatorului);
– Telefoane mobile, smartphone-uri, tablete, sisteme de navigatie, mp3/4 playere, cd/dvd auto cu sistemele de operare schimbate fata de cele din fabrica (rootarea dispozitivelor – acest lucru contravine conditiilor de garantie ale producatorilor);
– Produse aduse pe comenzi speciale;
– Produse aflate in promotie cu reducere de pret
– Produse identice desigilate în cazul achizitionarii mai multor bucati (peste 2);
– Produse brand Apple (iPhone, iPad, iPod,Airpods,MacBook etc.) al caror software a fost activat dupa cumparare;
Produsele care prezinta defectiuni sau vicii de fabricatie (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termenilor de garantie) în termen de 48 de ore de la receptie vor fi înlocuite (fara alte costuri – în limita stocului disponibil si cu conditia ca produsul sa fie pachet complet exact ca în momentul ridicarii sau livrarii) cu conditia notificarii în scris la adresa de e-mail de mai jos. În cazul în care nu se respecta conditiile de returnare, produsul va intra în regim normal de garnatie, conform Legii 449/2003.
3. RETURNAREA PRODUSELOR PESTE PERIOADA DE RETURNARE:
Produsele aferente unor comenzi care au depasit perioada de returnare se pot accepta doar cu penalizare aplicate la valoarea de achizitie. Valoarea penalizarii va fi calculata în functie de adaosul produsului si eventualele pierderi legate de o vânzare a produsului ca un produs resigilat. Valoarea minima de penalizare este de 30%, iar cea maxima de 50%. Decizia de acceptare sau returnare va fi transmisa pe e-mail împreuna cu valoarea de penalizare, dupa receptionarea cererii de retur. Termenul maxim de raspuns este de 48 de ore (2 zile lucratoare). Termenul de returnare al banilor în cazul în care perioada de returnare a fost depasita este de maximum 30 de zile.
Produsele vor fi returnate (pachet complet, asa cum au fost primite si dupa caz împreuna cu produsele cadou)
Este recomandat ca produsele sa fie returnate doar prin curier rapid.
Produsele returnate prin curier nu se vor trimite cu RAMBURS.
Returnarea banilor aferenti comenzilor returnate prin curierat se va face numai prin transfer bancar sau mandat postal.